piątek, 26 kwietnia, 2024
spot_img
+

    Parkujący w Jasionce nie poniosą kosztów. Jest jeden warunek!

    Polecamy

    Redakcja
    Redakcja
    Zespół Redakcyjny Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, Tvi
    - Reklama -

    Setki pasażerów, przed pandemią, odlatywało i przylatywało do Portu Lotniczego w Jasionce. Plany powrotu jednak do podrzeszowskiego lotniska pokrzyżował zakaz ruchu lotniczego na terenie praktycznie całej Europy.

    W związku z tym pojawiły się wątpliwości, czy pasażerowie, którzy nie zdążyli na przewidywany czas powrotu odebrać samochodu z przy lotniskowego parkingu, będą ponosić kolejne opłaty. Wszak to nie była ich wina…

    Kolejnym elementem przedłużenia, z konieczności, czasu postoju pojazdu na parkingu przy terminalu lotniczym, był fakt, że nawet jeżeli podróżni wrócili do kraju inną droga transportu (przede wszystkim ruchem drogowym), zmuszeni byli odbyć 14-dniową, obowiązkową kwarantannę.

    Przed prawie rokiem, bo w sierpniu 2019r., Port Lotniczy w Jasionce, w celu utrzymania właściwego gospodarowania miejscami parkingowymi wprowadził opłaty na przynależącym do terminala parkingu. Obsługę nad tym procesem powierzył firmie APCOA Parking Polska Sp. z o.o.

    Postanowiliśmy zapytać operatora parkingu czy pasażerowie, którzy odbiorą auta, po za terminami wynikającymi na przykład z biletu powrotnego, poniosą koszta.

    Jak mówi nam Jeannette Fudała z Apcoa Parking Polska: „pasażerowie, którzy posiadali wykupione wcześniej bilety powrotne,  a z powodu pandemii Covid-19,  nie mogli wrócić do Rzeszowa, nie będą obciążani za dłuższy postój samochodów na parkingu przy lotniskowym. Potwierdzone biletami lotniczymi przypadki rozpatrujemy na korzyść klienta-pasażera.  Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie prosząc o udokumentowanie nieplanowanego przedłużonego pobytu za granicą.”

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com