Jeżeli jesteś specjalistą, ekspertem, albo przymierzasz się do tego, to mamy dla Ciebie doskonałe narzędzie do budowania lub wzmocnienia swojej marki.

Każdy, kto chce przedstawić się szerszej publiczności wie, że wystąpienia podczas konferencji, kongresów, w telewizji są doskonałym sposobem na pokazanie swojej osoby i doświadczeń. Oczywiście nie wchodzę teraz w kwestie merytoryczne, ponieważ jeżeli się chce być ekspertem, to nie można udawać, że się cos wie, tylko trzeba to wiedzieć i ciągle eksplorować dany obszar oraz „pogłębiać” posiadana wiedzę.

Internet natomiast, pozwala na dostęp do szerokiego grona odbiorców, a dodatkowo można dość precyzyjnie określić grupy docelowe. Wielu ekspertów posiada własne profile w różnych mediach społecznościowych, a ten kto je prowadzi ten wie, ile czasu i zasobów to kosztuje. Dostarczanie treści, profesjonalnych materiałów foro i wideo, płatna reklama itd.

Jest jednak ciekawe narzędzie do budowania lub wzmocnienia marki osobistej – artykuł sponsorowany w mediach.

Waldemar Ruszel
Dywizja rozwiązań do rozwoju Biznesu
Dom Mediowy MOSIĘŻNY

Aby na bieżąco otrzymywać informacje o naszych akcjach promocyjnych oraz o narzędziach jakie przygotowujemy dla biznesu zapisz się na nasz biznesowy newsletter, w którym nie częściej niż za na tydzień otrzymasz najważniejsze informacje

<script>!function(){var e,n="smIframe-xgggpi2iki0ui4xj",t="SM_RESIZE_IFRAME:"+n,i="SM_IFRAME_HEIGHT:"+n+":",o=function(){return e?e:e=document.getElementById(n)};window.addEventListener("resize",function(){o()&&e.contentWindow.postMessage(t,"*")}),window.addEventListener("message",function(n){var t=n.data;0===t.indexOf(i)&&o()&&(e.style.height=parseInt(t.replace(i,""))+"px")})}()</script>
<iframe id="smIframe-xgggpi2iki0ui4xj" src="https://app3.salesmanago.pl/ms/sid/19ho7dvfovs03cf7/xgggpi2iki0ui4xj.htm" frameborder="0" style="border:none;width:100%"></iframe>