Ze względu na rosnącą liczbę zachorowań na COVID-19 oraz wprowadzenie nowych obostrzeń Urząd Miasta prosi mieszkańców, aby w miarę możliwości starali się załatwiać sprawy drogą telefoniczną lub elektroniczną.
Pracownicy Urzędu Miasta apelują do mieszkańców, aby kontaktowali się z Urzędem Miasta, jeżeli jest to tylko możliwe, przez Internet lub telefonicznie, a jeżeli konieczne jest przyjście do urzędu należy wcześniej umówić się na konkretną godzinę.
– Umawiając się telefonicznie w jakimś wydziale mieszkańcy unikną kolejek, zostaną szybciej obsłużeni i co najważniejsze będzie mniej osób w budynku, a więc zmniejszy się ryzyko zakażenia
– tłumaczy Marcin Stopa – Sekretarz Miasta.
– Chcemy, aby mieszkańcy – także w tym trudnym czasie pandemii – mogli szybko załatwiać wszystkie swoje sprawy w urzędzie, ale bardzo zależy nam także na bezpieczeństwie pracowników. Tam, gdzie to było możliwe, urzędnicy są na pracy zdalnej, ale jest wiele wydziałów, w których konieczna jest ich obecność i kontakt z mieszkańcami
– dodaje pełniący obowiązki Prezydenta Miasta Rzeszowa Marek Bajdak.
Wykaz telefonów do wszystkich wydziałów i jednostek, opis tego jak wyglądają obecnie procedury załatwiania spraw w urzędzie, a także wykaz spraw, które można załatwić przez platformę e-PUAP jest dostępny pod linkiem:
https://bip.erzeszow.pl/63-ogloszenia-komunikaty-alarmy/10286-komunikaty-zwiazane-z-ogloszonym-stanem-epidemii/10306-zagrozenie-epidemiczne-komunikat-dla-mieszkancow.html
Pod numerem infolinii: 1 77 88 99 00 pracownicy Urzędu Miasta udzielą mieszkańcom wszystkich niezbędnych informacji, a także połączą z odpowiednim wydziałem lub jednostką.
Poniższy link przekieruje mieszkańców do e-usług, w tym do platformy e-PUAP: https://bip.erzeszow.pl/pl/51-eurzad.html