Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
- Reklama -
PASSIO Poland i Niepubliczne Przedszkole PINOKIO rozpoczęło kampanię społeczną „O Rzesz Kulturka”, dotyczącą tematu dobrego wychowania.W planie jest między innymi wspólny cover piosenki, sondy uliczne, słuchowisko radiowe i happeningi.
Kampania to efekt długotrwałej współpracy PASSIO i Przedszkola PINOKIO rozpoczętej cyklem szkoleń z zakresu pierwszej pomocy. Jak zdradzają organizatorzy – na pomysł wpadła dyrekcja Przedszkola zachwycona muzycznymi projektami firmy PASSIO. Początkowo planowano jedynie stworzenie wspólnego coveru do piosenki „Drobnostka” (z animacji Disneya pt. „Vaiana. Skarb Oceanów”). Praca nad utworem przyniosła kolejne pomysły – sondy uliczne, słuchowisko radiowe i happeningi. Właściwe działania rozpoczęto już początkiem marca 2021 r., a projekt nie ma końcowych ram czasowych. Jednym z ważniejszych momentów Kampanii ma być premiera utworu muzycznego „Kulturka”, w którym zaśpiewa 17-letni mieszkaniec Rzeszowa, Maksymilian Stalec oraz podopieczni Przedszkola PINOKIO.
– powiedziała Monika Szubertowicz, dyrektor Niepublicznych Przedszkoli i Żłobka PINOKIO.
Historię współpracy potwierdza Mateusz Mokrzycki, właściciel PASSIO Poland:
– mówił.
– mówi Maksymilian Stalec, główny wokalista.
Organizatorzy nie zamierzają poprzestawać na coverze muzycznym i teledysku. Projekt ma obecnie szersze ramy i angażuje się w niego coraz więcej osób. Postanowiono zebrać wszelkie działania pod hasłem Kampanii „O Rzesz Kulturka!”.
– powiedział Jakub Grabowski, koordynator Kampanii i autor tekstu do coveru.
Wystartowała już audycja radiowa pn. „Bontonierka”, w planie są sondy uliczne i happeningi.