niedziela, 28 kwietnia, 2024
spot_img
+

    Jak rozwijać swoją karierę?

    Polecamy

    Waldemar Ruszel
    Waldemar Ruszel
    Redaktor Waldemar Ruszel Szef do spraw kontaktów z organizacjami pozarządowymi Kurier Rzeszowski - portal, gazeta TVi
    - Reklama -

    W piątek 16 czerwca odbędzie się w Rzeszowie Konferencja „Inspiracje Kariery”, w trakcie której podczas dyskusji i wystąpień uczestnicy będą rozmawiać o sensie budowania marki osobistej, pracy nad rozwojem własnym, poszukiwaniu swojej „drogi zawodowej”, czy zdobywaniu nowych doświadczeń oraz rozwoju posiadanych już umiejętności.

    Aby konferencja miała wartościową i ciekawą formułę będą jako prelegenci uczestniczyć w niej przedstawiciele różnych środowisk – Uniwersytetu Rzeszowskiego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy, Instytutu Badań Edukacyjnych, przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych, studenci, czy przedstawiciele organizacji działających w obszarze praktycznego rozwoju – Toastmasters International i Niezależnego Zrzeszenia Studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.

    Konferencja dedykowana jest osobom, które dopiero wchodzą na rynek pracy, szukają zmiany w swojej karierze zawodowej, chcą rozwinąć swoje umiejętności oraz dla tych, co pracują lub chcą pracować w branży HR.

    Wstęp na konferencję jest otwarty i nie wymaga rejestracji.
    Konferencja odbędzie się w budynku A1 Uniwersytetu Rzeszowskiego, ul. Rejtana 16 C, w sali 340 Instytutu Nauk Socjologicznych.

    Harmonogram konferencji:

    > 9:00 – 9:57 – wejście na konferencję i sesja zapoznawcza

    > 9:57 – 10:30 – prelekcja przedstawicieli Instytutu Badań Edukacyjnych na temat Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji, jako narzędzia na rynku pracy do podnoszenia swoich kwalifikacji oraz pomocy w szybszym podjęciu pracy zgodnej z oczekiwaniami kandydata.

    Zintegrowany system kwalifikacji dotyczy tych, którzy chcą się uczyć i rozwijać przez całe życie, a także pokoleń, które dopiero przygotowują się do wejścia na rynek pracy. W zintegrowanym systemie większego znaczenia nabierają konkretne efekty uczenia się, czyli to, co wiemy, jakie umiejętności i kompetencje posiadamy oraz jak potrafimy je wykorzystać w życiu zawodowym i społecznym.

    > 10:30 – 11:15 – Czy za najniższą krajową warto się starać? (debata)
    Zaproszeni Goście poruszą temat społecznego postrzegania pracy „za najniższą” oraz poziomu zaangażowania pracowników w pracę i rozwój własny, aby w perspektywie czasu zarabiać więcej.

    > 11:15 – 12:00 – Po co Ci marka osobista. (debata)
    W tym panelu skupiamy się na praktycznych czynnikach pomagających w budowaniu „marki osobistej”, a Goście będą rozmawiać o potrzebie i wartości jaką daje dobrze budowana marka osobista.

    > 12:00 – 12:20 – przerwa

    > 12:20 – 13:05 – Czas i tak upłynie- pokolenia na rynku pracy /debata
    Podczas kolejnej dyskusji przyjrzymy się różnicom w myśleniu, podejściu i w oczekiwaniach różnych pokoleń oraz zastanowimy się od praktycznej strony nad rezultatem poszczególnych czynników w aspekcie szukania pracy i budowania kariery.

    > 13:05 – 13:50 – Ogłoszenia warte przemyślenia – jak nie dać się oszukać / prelekcja
    Czy warto zwracać uwagę na każde ogłoszenie i czy podczas rekrutacji lub po podjęciu pracy można zostać oszukanym? Podczas tej prelekcji przyjrzymy się ogłoszeniom rekrutacyjnym i porozmawiamy o tym, dlaczego nie zawsze warto aplikować.

    > 13:50 – 14:30 – Z życia wzięte – wywiad z praktykami.
    Ciekawa rozmowa z osobami, które poprzez pracę nad sobą ułatwiły sobie określenie własnych potrzeb dotyczących kariery, podniosły poziom świadomości i doświadczenia oraz wzmocniły markę osobistą.

    > 14:30 – dyskusje, networking…
    dla tych, co zaciekawili się tematyką, czują niedosyt oraz chcą jeszcze porozmawiać z prelegentami.

    Organizatorem Konferencji jest Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju we współpracy Instytutem Nauk Socjologicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego, natomiast Partnerem Merytorycznym jest Instytut Badań Edukacyjnych.

    Link do wydarzeń na FB – https://www.facebook.com/events/237429575684681

    ================

    W dniach 17 i 18 czerwca dla tych, co chcą od praktycznej strony spojrzeć na proces rekrutacji odbędą się trwające 15 godzin „Warsztaty Daj się zrekrutować!”, które również są bezpłatne.

    Celem warsztatów jest zwiększanie świadomości o procesie rekrutacji, czego efektem może być wzrost  efektywności podczas procesu rekrutacji,.

    To właśnie praktyczną wiedzę można zyskać podczas uczestnictwa w warsztatach „Daj się zrekrutować!”. Uczestnicy otrzymają dużo sprawdzonej wiedzy oraz najważniejsze narzędzia potrzebne do zdobycia wymarzonej pracy.

    DLA KOGO JEST WARSZTAT

    – dla osób, które jeszcze nigdy nie uczestniczyły w rozmowie rekrutacyjnej i chcą zdobyć pierwsze doświadczenie,
    – dla osób, które chodzą na rozmowy, ale nie znajdują pracy,
    – dla osób które straciły pracę, lub miały długą przerwę w aktywności zawodowej,
    – dla osób, które czują się niepewnie i chcą pozbyć się stresu, który im towarzyszy podczas rozmowy,
    – dla osób, które chcą zwiększyć pewność siebie w życiu, jak również podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
    – dla osób, które szukają pracy/chcą zmienić pracę i chcą odpowiednio przygotować się do procesu rekrutacji.

    Miejsce: Instytut Kariery, Przedsiębiorczości i Rozwoju, Śniadeckich 2, Rzeszów. W tym przypadku z racji na warsztatową formułę i ograniczoną ilość miejsc wymagana jest rejestracja https://dsz-6-23.konfeo.com/pl/groups

    Link do wydarzeń na FB – https://www.facebook.com/events/780098426915049/780098436915048

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com