7,1 C
Rzeszów
piątek, 26 lutego, 2021

The Freeborn Brothers wystąpią w ramach cyklu koncertów Estrada Studio Live

Kolejny koncert online w ramach Estrada Studio Live już 5 marca o godzinie 20.00. Tym razem gościem będzie zespół The Freeborn Brothers. Sami...
+

    Pożar sadzy doprowadził do zapalenia się konstrukcji poddasza

    Polecamy

    Kinga Skowron
    Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    OSP Świlcza interweniowała wczoraj w sprawie pożaru sadzy w kominie, które zagrażało drewnianemu poddaszu w budynku mieszkalnym.

    Strażacy otrzymali zgłoszenie 16 lutego o godzinie 17:40 od dyżurnego SKKM w Rzeszowie. Podał informacje o pożarze sadzy w kominie i zagrożonym poddaszu.

    Do zdarzenia strażacy wyjechali zastępem GBA w sile 6 strażaków. Po dotarciu na miejsce, zastali pożar drewnianej konstrukcji poddasza w budynku mieszkalnym spowodowany przez ogień w kominku. Strażacy rozwinęli linie gaśniczą i rota w aparatach ODO przystąpiła do działań.

    fot. OSP Świlcza

    Na szczęście pożar nie był dość mocno rozwinięty i tylko czujność domowników nie doprowadziła do poważniejszych strat. W zdarzeniu nikt nie został ranny. Strażacy przy pomocy kamery termowizyjnej sprawdzili pogorzelisko pod kątem ewentualnych zarzewi ognia. Kierujący Działaniami Ratowniczymi przekazał wytyczne co do dalszego korzystania z budynku.

    Zastępy zakończyły swoje działania i wszyscy wrócili do koszar.

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    SERWIS POGODOWY 🌤

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -