piątek, 3 maja, 2024
spot_img
+

    Wystartował konkurs na dyrektora teatru „Maska” w Rzeszowie. Prezydent Miasta zaprasza do aplikowania na to stanowisko!

    Polecamy

    Justyna Kozłowska
    Justyna Kozłowskahttps://kurierrzeszowski.pl/
    Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    W teatrze „Maska”, który znajduje się w Rzeszowie, przy ul. Adama Mickiewicza 13 nadchodzą duże zmiany. Zmienia się bowiem dyrektor tej placówki, a już teraz Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza konkurs na to stanowisko. Jeśli zatem spełniasz wszystkie podane niżej kryteria, wymagania, predyspozycje i czujesz, że to zawód idealny pod twoje możliwości, koniecznie zgłoś się. Najważniejsze dokumenty należy złożyć osobiście lub listem poleconym na adres: Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek  12, 35-064 Rzeszów – pamiętaj – do dnia 29 lutego 2024 r. Z kolei wszystkie nadesłane zgłoszenia na to stanowisko rozpatrywane będą do 31 maja 2024 roku. Do tego czasu, każdy kandydat otrzyma odpowiedź zwrotną, odnośnie kolejnych etapów rekrutacji.

    Jakie konieczne wymagania musi spełniać przyszły kandydat na to stanowisko?

    Powinien mieć wyższe wykształcenie magisterskie, minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym, kierowniczym stanowisku, co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w różnych instytucjach kultury, lub też innych zawodach związanych z prowadzeniem działalności artystycznej. Musi posiadać do tego obywatelstwo polskie. Dobrze byłoby, gdyby znał przepisy prawne związane z funkcjonowaniem i finansowaniem na przykład właśnie teatru bądź innej placówki kulturalnej. Powinien także znać zagadnienia związane z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych, w tym na przykład unijnych na realizację zadań związanych właśnie z teatrem.

    Do podstawowych zadań takiego przyszłego dyrektora będzie należało – odpowiadanie za plany artystyczne oraz te związane z repertuarem Teatru, przy konsultacjach z Radą Artystyczno-Programową. Prowadzi ogólnie mówiąc nadzór nad budżetem oraz sprawami finansowymi teatru. Koordynuje pracę pozostałych pracowników teatru.

    Jakie dokumenty trzeba złożyć?

    Przygotuj swoje CV, w którym zawrzesz przebieg dotychczasowej pracy zawodowej, a konkretniej informacje odnośnie zarządzaniem zespołami pracowniczymi. Do tego dołącz podanie z motywacją ubiegania się na stanowisku dyrektora teatru Maska, z własnoręcznym podpisem. Skomponuj i zaproponuj swoją własną, autorską koncepcję odnośnie programu i organizacji „Maski”. Wypisz zadania w zakresie funkcjonowania, organizacji  i rozwoju tej instytucji kulturowej na trzy kolejne sezony artystyczne. Trzeba także przekazać pod podane na początku artykułu adres – kserokopię dyplomu ukończenia szkoły wyższej, a także inne dokumenty, które poświadczają twoje zdobyte kwalifikacje oraz umiejętności, doświadczenie zawodowe, obywatelstwo polskie, a także inne dokumenty, które potwierdzają całą dotychczasową twoją pracę, niekaralność, oraz stan zdrowia umożliwiający podjęcie zatrudnienia na takim właśnie stanowisku, a także adnotację o zgodzie przetwarzania danych osobowych.

    Jeśli chcesz poznać więcej informacji, masz jakieś wątpliwości, pytania, czy dociekania, odpowiedzi na je wszystkie możesz uzyskać w Wydziale Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 11, pok. 2, a także pod numerem tel. 17 875 47 70 lub drogą elektroniczną, pisząc na adres: kultura@erzeszow.pl

    A więcej informacji uzyskasz także wchodząc na stronę internetową:

    https://www.erzeszow.pl/pl/41-miasto-rzeszow/1713-aktualnosci/93203-prezydent-miasta-rzeszowa-oglasza-konkurs-na-kandydata-na-stanowisko-dyrektora-teatru-maska-w-rzeszowie.html

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com