piątek, 3 maja, 2024
spot_img
+

    Webinar pt. ,,Copy w mediach społecznościowych” – sprawozdanie

    Polecamy

    Kinga Skowron
    Kinga Skowron
    Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    W zeszłym tygodniu w ramach konferencji online ,,Młode Dziennikarstwo”, organizowaną przez Uniwersytet Rzeszowski w dniu 10 grudnia odbył się webinar pt. „Copy w mediach społecznościowych”, który prowadziła Pani Monika Klimkiewicz. Spotkanie odbyło się na platformie Teams.

    Monika Klimkiewicz pracuje jako social menager w krakowskiej agencji ,,Dziadek do Orzechów’’, co wskazuje na jej kwalifikacje odnośnie tematyki copywritingu.

    Webinar został podzielony na trzy bloki. Pierwszy z nich dotyczył języka używanego w mediach, drugi, zasad, które powinny stosować osoby pracujące w copywritingu, a w ostatnim zostały zaprezentowane marki, doskonale radzące sobie z marketingiem przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.

    Już sama prezentacja multimedialna, którą posługiwała się Pani Klimkiewicz świadczyła o jej umiejętnościach w dotarciu do określonej grupy odbiorców, ponieważ była przejrzysta i wzbogacona o liczne pytania wobec uczestników. Ponadto przewodniczką po świecie copywritingu prowadząca uczyniła Lily Collins – młodą aktorkę znaną przede wszystkim z seriali na platformie Netflix, co świadczyło o obeznaniu w świecie młodzieżowych trendów.

    źródło: screenshot z transmisji webinaru na Teams

    W czasie spotkania uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak formułować komunikat w mediach społecznościowych, jakich słów używać, żeby trafić do odbiorcy, jak formułować krótkie i treściwe posty na Facebooku czy Instagramie, czym jest Real Time Marketing oraz Cool To Action, a także z działań jakich marek warto czerpać inspirację.

    Webinar wzbogaciły też liczne przykłady ukazujące działania różnych firm za pośrednictwem Facebooka m.in. Apart czy Krakus, które świadczyły o tym, że Pani Klimkiewicz nieustannie obserwuje świat medialny i śledzi poczynania różnych firm.

    Nie zabrakło również czasu na ożywione dyskusje, kiedy obecni na spotkaniu mogli stać się aktywnymi uczestnikami. Wymiana zdań dotyczyła m.in. stosowania emotikon w ujęciu gramatycznym, sposobu zwracania się do odbiorców komunikatu czy możliwości inspirowania marek przez użytkowników.

    Pod koniec webinaru został podjęty aktualny temat koronawirusa oraz jego wpływu na funkcjonowanie poszczególnych marek. Ukazuje to przemiany społeczne, które zachodzą na oczach użytkowników. Niekoniecznie są przez nich zauważalne, a mogą być również tematem rozważań w kontekście przemian związanych z pandemią, dotyczących wielu dziedzin ludzkiego życia.

    Webinar dotyczący copywritingu był interesującym wydarzeniem, podczas którego można było dowiedzieć się wiele o skutecznym działaniu w świecie Internetu oraz konstruowaniu postów tak, aby dotarły one do szerszego grona odbiorców. Z pewnością te informacje przydadzą się każdemu, kto łączy swoją przyszłość z copywritingiem.

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com