piątek, 12 lipca, 2024
+

    Znani blogerzy – podróżnicy promują Podkarpacie, w najnowszej kampanii PROT!

    Polecamy

    Justyna Kozłowska
    Justyna Kozłowskahttps://kurierrzeszowski.pl/
    Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) zainicjowała kampanię promocyjną, mającą na celu przybliżenie turystom mniej znanych, ale równie atrakcyjnych zakątków województwa podkarpackiego. W ramach tego projektu popularni blogerzy z RudeiCzarne TravelBlog, Karolina i Piotrek, ruszyli w trasę, aby odkryć przed internautami uroki Rzeszowa oraz pięknej, podkarpackiej krainy.

    Kampania influencerska, zlecona przez PROT, już na starcie przyniosła imponujące rezultaty. Publikacje na Instagramie, tworzone przez Karolinę i Piotrka, dotarły do około 50 000 osób zarówno w Polsce, jak i za granicą. Celem kampanii jest pokazanie, że Podkarpacie ma wiele do zaoferowania, również poza utartymi szlakami turystycznymi, takimi jak Bieszczady.

    Odkrywanie ukrytych perełek

    Karolina i Piotrek, pochodzący z Krosna autorzy RudeiCzarne TravelBlog, tym razem postanowili skupić się na mniej znanych, ale fascynujących atrakcjach regionu. Ich podróż obejmowała unikatowe obiekty Szlaku Architektury Drewnianej, takie jak kościoły w Gogołowie, Lubli, Porębach Dymarskich oraz dawną cerkiew w Bonarówce. Każdy z tych zabytków ma swoją wyjątkową historię i architekturę, która zachwyca odwiedzających.

    Kluczowe atrakcje regionu

    W ramach swojej wyprawy, Karolina i Piotrek odwiedzili również kilka z najważniejszych atrakcji Podkarpacia. Na ich trasie znalazło się Muzeum – Zamek w Łańcucie, znany ze swoich bogatych zbiorów i przepięknych wnętrz, oraz skansen w Kolbuszowej, gdzie można poczuć klimat dawnej wsi. Rzeszów, stolica województwa, zachwycił blogerów Rzeszowskimi Piwnicami oraz Podkarpackim Centrum Nauki „Łukasiewicz”.

    Uroki Pogórza Strzyżowskiego

    Blogerzy nie pominęli również malowniczego Pogórza Strzyżowskiego. Odkryli uroki kajakowania na Wisłoku, zwiedzili tajemniczy Tunel Schronowy w Strzyżowie oraz poznali historię Folwarku i Pałacu w Wiśniowej. Kolejną atrakcją była Winnica Sztukówka, gdzie można spróbować lokalnych win i podziwiać piękne widoki na okoliczne wzgórza.

    Szersza kampania promocyjna

    Kampania z udziałem RudeiCzarne TravelBlog to tylko jedna z wielu inicjatyw promocyjnych realizowanych przez PROT. Obecnie na profilach Instagram i Facebook @podkarpackie.travel trwa akcja promująca pięć głównych destynacji turystycznych Podkarpacia: Bieszczady, Beskid Niski, Roztocze, Rzeszów-miasto i region oraz Dolina Sanu i Wisły. Każdy z tych regionów oferuje unikalne atrakcje i możliwości spędzenia czasu w sposób aktywny i relaksujący.

    Zachęta do odkrywania Podkarpacia

    Kampania PROT oraz działania Karoliny i Piotrka mają na celu zachęcenie turystów do odkrywania mniej znanych, ale równie fascynujących miejsc Podkarpacia. Region ten, pełen historii, kultury i pięknych krajobrazów, ma wiele do zaoferowania każdemu, kto zdecyduje się zejść z utartych szlaków i poszukać nowych przygód.

    Dzięki zaangażowaniu lokalnych blogerów i wsparciu ze strony PROT, coraz więcej osób ma szansę odkryć te ukryte perły Podkarpacia, ciesząc się nie tylko popularnymi atrakcjami, ale także mniej znanymi miejscami, które kryją w sobie prawdziwe skarby.

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com