Już wkrótce, 25 maja 2023 roku w G2A Arena w Jasionce koło Rzeszowa odbędzie się kolejna edycja Forum Liderów Rozwoju. Impreza zaplanowana jest rozpocząć się o godzinie 16:00. Jest to wydarzenie, które skupia w jednym miejscu prezesów, liderów, właścicieli firm oraz wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem osobistym i zawodowym. Forum to także przestrzeń do budowania szczerych i autentycznych relacji biznesowych poprzez networking na wydarzeniu. To wydarzenie dla tych, którzy szukają wartościowych relacji biznesowych opartych o merytorykę i najlepsze globalne doświadczenia biznesowe.
Kierunki tematyczne jaką przedstawią prelegenci i będą się dzielić swoja wiedzą:
Przywództwo w czasach kryzysu
Postpandemiczne kompetencje Liderek i Liderów
Świat, który zmienia biznes
Liderki i liderzy w nowej rzeczywistości
Warto uczestniczyć w wydarzeniu, zwłaszcza, jeśli:
– widzisz potrzebę zmiany podejścia do zarządzania, ponieważ klasyczne i dotychczasowe metody już się nie sprawdzają,
– chcesz dobrze rozumieć kolejne generacje (pokolenia) trafiające na rynek pracy, które kierują się innymi sposobami myślenia i własną hierarchią wartości,
– jesteś liderem, dla którego rozwój osobisty oraz rozwój osób, z którymi zarządzasz jest dla Ciebie ważny.
Co zyskasz po evencie?
✓ Poszerzysz skalę swojego przywództwa
✓ Poznasz metody skutecznego zarządzania w zgodzie ze swoimi wartościami
✓ Zainspirujesz siebie i wyniesiesz entuzjazm po spotkani
Podczas konferencji wysłuchać będzie można wystąpień ekspertów, liderów i speakerów motywacyjnych, którzy opowiedzą m.in. o skutecznych technikach sprzedaży, w tym mechanizmach psychologii sprzedaży, modelach negocjacyjnych, technikach autoprezentacji, narzędziach optymalizujących pracę, czynnikach decydujących o osiąganiu sukcesu czy sposobach wzmacniania swojego potencjału i zwiększania własnej motywacji do działania.
Organizatorzy eventu szczególnie zapraszają do uczestniczenia:
– liderów firm i organizacji (Prezesów, członków zarządów, właścicieli)
– dyrektorów HR, HR Biznes Partnerów,
– managerów każdego szczebla i wszystkich branż i sektorów biznesowych,
– wszystkie osoby nastawione na rozwój zawodowy i osobisty.
Szczegółowy program spotkania:
15:00 – 16:00 Rejestracja
16:15 – 17:30 Wystąpienia
17:30 – 17:45 Przerwa kawowa
17:45 – 19:30 Wystąpienia
19:30 – Networking i cocktail
Informacje o prelegentach, którzy wystąpią tego dnia
Aleksandra Chrapko
Servant Trenerka i konsultantka w Center of Servant Leadership Poland (Big Call). Wykładowczyni na studiach podyplomowych „Agile Leadership” Uniwersytetu SWPS. Współzałożycielka Platformy rozwojowej dla liderów „Agile Leadership Tribe”. Wspiera liderki i liderów w transformacji zmiany przywództwa na takie, które opiera się na filozofii agile i wartościach servant leadershipu. Certyfikowany Coach (ICF), towarzysząca liderom we wprowadzaniu zmian w ich zawodowych obszarach, ze szczególnym uwzględnieniem budowania wartościowych relacji z samym sobą i ludźmi, z którymi pracują. W swojej pracy wykorzystuje podejście Analizy Transakcyjnej (AT) oraz Treningu Akceptacji i Zaangażowania (ACT).
Michał Kanarkiewicz
Konsultant strategiczny, mówca inspiracyjny, wykładowca MBA, szachista. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Kanarkiewicz Strategy Consulting. Pracował dla takich marek jak m.in: Coca-Cola, PZU, KGHM, ING Bank Śląski, Volvo, EY, PwC, Siemens, L’oreal, Heineken, UBS, Alior Bank, Bank Pekao, Bank Millennium, mBank, Santander Bank, Warta, Luxmed i Lufthansa. Autor 7 książek, w tym bestsellera Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie. Uczy myślenia strategicznego, budowania strategii i podejmowania decyzji poprzez grę w szachy. Prowadzi autorski program Królewska Gra na Kanale Sportowym. W 2020 roku zremisował w partii szachów z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem.
Robert Szczepaniak
Przedsiębiorca i właściciel firmy szkoleniowej Studio Potencjału™, trener biznesu w nurcie Evidence Based, certyfikowany coach integratywny oraz praktyk terapii RBT. Szkoli zespoły oraz liderów z zakresu najważniejszych psychokompetencji oraz umiejętności przyszłości. Prowadzi sesje indywidualne dla przedsiębiorców, menadżerów i specjalistów.W swojej pracy integruje najbardziej skuteczne modele coachingowe, psychologiczne i terapeutyczne, tak by skutecznie wspierać liderów w rozwoju kompetencji i osobowości. Od rozpoczęcia trenerskiej przygody w 2013r. przeprowadził już ponad 5000 godzin szkoleń i sesji indywidualnych, a od powstania Studio Potencjału™ w 2018r. współpracował z ponad setką firm, w tym European Institute of Technology (EIT), CES Polska, JustJoin.IT, TechOcean i innymi. Jest twórcą wielu szkoleń otwartych oraz kursów online z zakresu inteligencji emocjonalnej i zarządzania sobą w karierze i biznesie.
dr Wojciech Kowalewski
Pasjonat życia, książek, podróży i filmów akcji. Jego pasją jest czynienie innych mocnymi. Wieczny optymista i wizjoner, który wszystkich wokół zaraża swoim entuzjazmem. Zawodowo doświadczony mówca motywacyjny, executive coach, mentor, wykładowca i szkoleniowiec. Założyciel i prezes Instytutu Rozwoju Złote Jabłko, który specjalizuje się w rozwoju osobistym, zawodowym i duchowym. Jest członkiem zarządu i wykładowcą programu rozwoju przywództwa Centrum Edukacji Liderów. Współtwórca Akademii Mentoringu EP. Wykładowca na studiach podyplomowych „Mentoring i Coaching” przy WSTS w Warszawie. Zaangażowany jako mentor w European Leadership Forum i koordynator Forum Hojności. Regularnie publikuje artykuły z zakresu rozwoju, przywództwa i coachingu. Autor książki „Pytania zmieniające życie”.
dr Piotr Gąsiorowski
Prezes Zarządu Instytutu Przywództwa w Krakowie. Koordynator Krajowy Equip by John C. Maxwell, odpowiedzialny za polską edycję największej na świecie Konferencji dla Liderów – The Global Leadership Summit. Absolwent MBA Harvard University, autor programów szkoleniowych z zakresu przywództwa. Konsultant, autor książek. Mówca konferencyjny. Doradzał i szkolił min. takie firmy jak; GLN, Amrest, Oshee, NIK. Autor bloga – Kawa z Liderem. Wykładowca MBA na UKSW i Wyższej Szkoły Menadżerskiej – Colegium Humanum. Pomaga firmom i organizacjom w tworzeniu Strategii Rozwoju oraz w budowaniu efektywnych zespołów. Pasjonuje się żeglarstwem, choć jego największą pasją są ludzie.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu udziela: Monika Cisek (tel: 509 920 385).