Prezydent Miasta Rzeszowa ogłosił otwarty konkurs na realizację zadań kulturalnych w 2023 roku. Jest adresowany do organizacji pozarządowych i dotyczy całorocznej działalności kulturalnej.
Celem konkursu jest realizacja istotnej dla rozwoju Rzeszowa działalności organizacji pozarządowych w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego prowadzonej na rzecz mieszkańców Rzeszowa.
Działalność ta może być prowadzona m.in. w formie niepublicznego teatru, galerii sztuki, sceny muzycznej, ośrodka budującego lokalną tożsamość wokół wydarzeń kulturalnych, organizacji stałych wydarzeń promujących sztukę o wysokich walorach artystycznych, niekomercyjnego studia filmowego.
Wydarzenia mają poszerzyć ofertę kulturalną Rzeszowa oraz promować miasto na terenie całego kraju. Działania muszą być realizowane na terenie miasta.
Na realizację zadań wyłonionych w konkursie Gmina Miasto Rzeszów planuje przeznaczyć 500 tysięcy złotych. Oferty można składać do 10 stycznia 2023 roku. Będą przyjmowane wyłącznie w wersji papierowej.
Można je dostarczyć do punktu kancelaryjnego Urzędu Miasta Rzeszowa (Rynek 12), lub sekretariatu Wydziału Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Miasta Rzeszowa (Rynek 11, I piętro, pokój nr 5). Dokumenty będą przyjmowane także w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w: Galerii Handlowej „Nowy Świat” (ul. Krakowska 20), Centrum Kulturalno-Handlowym Millenium Hall (al. Kopisto 1), Centrum Handlowym „Plaza Rzeszów” (al. Rejtana 65) oraz Galerii Rzeszów (al. Piłsudskiego 44).
Oferty można przesłać na adres korespondencyjny: Urząd Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 1,
35-064 Rzeszów (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Rzeszowa).
Pod tym linkiem można znaleźć więcej informacji na ten temat.