W każdy poniedziałek, Sala Obsługi Klientów w Podkarpackim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie będzie czynna dłużej niż do tej pory.
Oddział NFZ w Rzeszowie będzie otwarty w robocze poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00. Natomiast od wtorku do piątku sprawy można załatwiać od 8:00 do 16:00.
Klienci NFZ będą mogli załatwić wszystkie sprawy realizowane na Salach Obsługi Klientów m.in. uzyskać kartę EKUZ, potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne, potwierdzić Profil Zaufany czy zostawić skierowanie na leczenie uzdrowiskowe.
Warto również pamiętać, że dla wygody swoich Klientów NFZ oferuje dodatkowe trzy internetowe ułatwienia:
- sprawdzenie statusu swojego wniosku o EKUZ poprzez stronę internetową,
- kontakt z e-Doradcą NFZ, bez wychodzenia z domu. E-doradca to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams,
- internetową rezerwację wizyt w Sali Obsługi Klienta przy ul. Zamkowej 8 w Rzeszowie.
Informacje o tych ułatwieniach można znaleźć na stronie internetowej NFZ, bądź pod bezpłatnym i czynnym całą dobę numerem infolinii NFZ: 800 190 590.