Wraz z nadejściem wiosny startuje największe i najpopularniejsze w Polsce wydarzenie kulinarne Restaurant Week. Zbliżająca się edycja odbędzie się pod hasłem #FoodFeelsGood i potrwa blisko trzy tygodnie – od 23 marca do 10 kwietnia. Na Gości czeka popisowe 3-daniowe menu oraz Prezenty od Partnerów Festiwalu.


wystartowała ogólnopolska kampania #FoodFeelsGood, która będzie edukować o relacjach między tym co jemy a jak się czujemy i zachęcać do świadomych wyborów jedzeniowych dla lepszego samopoczucia. Towarzyszy ona wiosennej edycji Restaurant Weeka, największego Festiwalu kulinarnego w Polsce.
Jedzenie ma ogromny wpływ na to, jak czujemy się na co dzień. Co, z kim i gdzie jemy, sprawia, że nasze emocje mogą być bardziej radosne czy spokojniejsze. Stąd pomysł na kampanijne hasło edycji #FoodFeelsGood, która dedykowana jest dbaniu o siebie i swoich najbliższych oraz generowaniu dobrych emocji poprzez jedzenie
– zaznacza Ewa Pawella, współorganizatorka Festiwalu.
W Festiwalu weźmie udział blisko 400 najlepszych restauracji z 14 największych aglomeracji w całej Polsce.
Podczas festiwalu w Rzeszowie festiwal odwiedzi takie Restauracje jak: Oranżeria, Smacznego, Kulisy – Hotel Falcon, ZEST, Włoska 16, Hindi, Folwark, The Garden Grille & Bar, Esencja, Kucharze, Capella Restaurant & Lobby Lounge, Bollywood Masala.
W ofercie festiwalowej tradycyjnie dostępne będą dania wegetariańskie i wegańskie, mięsne i rybne. Miejsca w wybranej restauracji można już rezerwować na stronie Festiwalu https://restaurantweek.pl/ lub wygodnie w aplikacji https://app.rclb.pl. Należy wybrać liczbę osób, datę, godzinę oraz jedno z dwóch menu. Każda wizyta w restauracji podczas Restaurant Week jest przewidziana na 90 minut. To wszystko dostępne w festiwalowej cenie 59 zł.