Ze względu na nowe Rozporządzenie Rady Ministrów Urząd Miasta Rzeszowa oraz jednostki organizacyjne miasta przechodzą częściowo na tryb zdalny. Co to oznacza dla mieszkańców?
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 r. dot. ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, od poniedziałku 24 stycznia do 28 lutego 2022r. Urząd Miasta Rzeszowa i jednostki organizacyjne miasta częściowo będą pracować zdalnie.
Wszystkie wydziały Urzędu Miasta i Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą działały normalnie i wszyscy mieszkańcy, którzy przyjdą, będą na bieżąco obsługiwani lub umawiani na konkretny termin. Wszystko będzie odbywać się z zachowaniem pełnego reżimu sanitarnego.
Ze względów bezpieczeństwa urząd zachęca do zdalnego kontaktu z urzędem, drogą telefoniczną, e-mailową lub poprzez platformę ePUAP. W przypadku spraw wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Rzeszowa lub jednostkach organizacyjnych należy uprzednio skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo w celu umówienia terminu wizyty.
- Wykaz telefonów https://tiny.pl/9jttg
- Opis procedur dotyczących załatwiania spraw urzędowych https://tiny.pl/9jttt
- Wykaz spraw załatwianych poprzez platformę e-PUAP https://tiny.pl/9jttr