środa, 24 kwietnia, 2024
spot_img
+

    Ideo Force partnerem konkursu mBanku

    Polecamy

    Waldemar Ruszel
    Waldemar Ruszel
    Redaktor Waldemar Ruszel Szef do spraw kontaktów z organizacjami pozarządowymi Kurier Rzeszowski - portal, gazeta TVi
    - Reklama -

    W czerwcu wystartowała kolejna, druga edycja konkursu mBanku, Cyfrowe Rewolucje. Ideo Force po raz kolejny stało się jego partnerem, oraz sponsorem nagród!

    W ramach tego przedsięwzięcia mBank szuka ciekawych pomysłów na prowadzenie e-biznesu i pomaga w ich realizacji. Pandemia sprawiła, że miliony Polaków przekonało się o tym jak potrzebne i jak wygodne są sklepy e-commerce oraz e-usługi. Zamknięcie sklepów stacjonarnych sprawiło, że nawet najwięksi przeciwnicy zwrócili się ku zakupom w sklepach internetowych. Badania pokazują, że rok 2020 przyniósł aż 15 milionów nowych e-kupujących.

    Cele konkursu

    Ponieważ założenie i utrzymanie swojej własnej działalności internetowej nie jest proste, mBank zdecydował się wspomóc wygranych nie tylko pieniężnie. Wystarczy, że będziesz miał ciekawy pomysł, resztę znajdziesz w pakiecie nagród, która oferuje m.in. projekt i budowę e-sklepu, roczną opiekę prawną, indywidualne szkolenie ze strategii e-commerce, działania e-marketingowe oraz darmowe usługi logistyczne.

    Warszawska agencja z biurem w Rzeszowie

    Ideo Force, czyli partner oraz sponsor Cyfrowych Rewolucji, to agencja e-marketingowa, która od wielu lat pomaga markom odnieść sukces w Internecie. Specjalizują się w pozycjonowaniu stron internetowych, performance marketingu, social media marketingu oraz poprawie użyteczności stron. To lider na rynku SEO w Rzeszowie, ale nie tylko. Ideo Force to firma Warszawska, która ma swoje biura także w Rzeszowie oraz Krośnie. Jej działania są prowadzone na skalę ogólnopolską oraz ogólnoświatową. Pracowali z markami z Kanady, Austrii, Niemiec, Norwegii oraz Szwecji.

    Tej agencji SEO zaufało już ponad 1000 klientów. To, co wyróżnia ją spośród konkurencji to ciągłe wsparcie merytoryczne swoich klientów – pod kątem działań marketingowych oraz technologicznym. Podstawą ich działania jest zrozumienie, że każdy klient i każdy projekt jest inny, dlatego wymaga wyjątkowego działania.  Do każdego klienta podchodzą z myślą, że mają działać tak, jakby była to ich własna działalność.

    Nie tylko SEO

    Celem marki jest aktywna promocja rozwiązań dla e-commerce. Często biorą więc udział w wydarzeniach, takich jak konferencja „Lunch z e-commerce”, na którym spotykają się przedstawiciele biznesu, którzy chcą poszerzyć swoja wiedzę z zakresu prowadzenia firmy w Internecie, przy okazji mogą także zawrzeć nowe kontakty zawodowe.

    Wartościowe nagrody od Ideo Force

    Wśród nagród drugiego stopnia w konkursie Cyfrowe Rewolucje, znalazły się te sponsorowane przez agencję SEO Ideo Force. Nagrodą jest Audyt w zakresie e-marketingu, zostanie ona przyznana trzem wyróżnionym markom, które będą mogły wybrać jedną z następujących usług: Analiza sklepu pod kątem widoczności w Google (usługa SEO), Analiza sklepu pod kątem UX, Analiza kampanii Google Ads i Facebook Ads, przygotowanie treści dla sklepu do 20 tysięcy znaków.

    Laureatów konkursu poznamy już 23 sierpnia.


    Artykuł powstał we współpracy z Ideo Force

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com