Dzisiaj skupimy się na rozwiązaniu, które można w doskonały sposób wykorzystać do budowania rozpoznawalności oraz do zwiększania sprzedaży, a jest nim właśnie artykuł sponsorowany.

W tym artykule powiemy o tym, jak w łatwy, wygodny, precyzyjny i tani sposób zbudować relacje z potencjalnym klientem.

Czytelnicy, widzowie w Mediach i Social Mediach są zmęczeni wszechobecną reklamą. Ciągle tylko banery, reklama filmowa, wyskakujące okna itd. Oczywiście od strony reklamującego te formy są skuteczne i działają, ponieważ budują rozpoznawalność, wzmacniają przekaz, kreują nowe potrzeby, jednak widz/czytelnik już się na te formy częściowo uodpornił.

W naszym Domu Mediowym polecamy – jako jedną ze skutecznych form budowania marki – artykuł sponsorowany, którego w przypadku Kuriera Rzeszowskiego cechują:

  • niska cena jednostkowa oraz malejąca przy zakupie pakietu,
  • artykuł sponsorowany raz opublikowany nie ma ograniczeń czasowych,
  • uwiarygodnienie treści,
  • rozmiar to 2000 znaków,
  • można wzmocnić przekaz umieszczając go w dodatkowej kategorii,
  • artykuł zawiera grafikę wyróżniającą oraz można w nim zamieścić 3-5 zdjęć/grafik,
  • można zamieścić w nim dane kontaktowe,
  • można w treści umieścić linki np. do strony, landinpage czy formularza kontaktowego,
  • różne kategorie wpisów, dzięki którym artykuł tematycznie trafia do grupy docelowej,
  • można opublikować artykuł w naszych kanałach SM.

Z czego zatem wynika wysoka skuteczność artykułu sponsorowanego w budowaniu maki lub zwiększaniu sprzedaży? Pozwala on na szersze opisanie danego tematu, np. opisanie firmy czy jakiejś konkretnej usługi czy możliwości jej zastosowania. Dobrym rozwiązaniem jest pokazanie występującego problemu – pojawiającego się w życiu prywatnym, czy w biznesie – i pokazanie rozwiązania na ten problem. Dzięki temu pobudzamy potrzeby u czytelnika, dajemy rozwiązania które treść przekierowuje do Waszej bezpośredniej strony, czy oferty lub do osoby która zajmuje się obsługą klienta w Waszej Firmie.

Dzięki artykułowi sponsorowanemu w Kurierze Rzeszowskim możemy w ciekawy sposób uwiarygodnić przekazywane informacje ponieważ nie jest to tylko i wyłącznie reklama graficzna na stronie, bądź reklama na Facebooku, która zachwala firmę, tylko coś dużo więcej. To artykuł na portalu, który jest rozpoznawalny, rzetelny, ciekawy oraz profesjonalny, ponieważ takim jest Kurier Rzeszowski.

Jak dobrze skonstruować artykuł sponsorowany?

Artykuł sponsorowany w Kurierze Rzeszowskim publikowany jest w rozmiarze do 2000 znaków wraz z grafiką wyróżniającą która pojawia się w wynikach wyszukiwania, a grafika ta jest spójna z innymi artykułami na Portalu. Do tego możemy zamieścić w ramach artykułu do trzech zdjęć lub grafik, może to być też logo firmy. Możemy zamieścić linki przekierowujące do strony firmowej, Landing Page, bądź do strony z np. formularzem kontaktowym. W artykule sponsorowanym takich linków dajemy 2, może 3 aby nie zamęczyć potencjalnego klienta ilością linków / odnośników które trzeba kliknąć. Wiele portali stosuje takie rozwiązania, jednak nie wygląda to dobrze oraz zniechęca czytelników.  Ważne są oczywiście dane kontaktowe firmy, które również są zawierane w artykule sponsorowanym. Aby artykuł sponsorowany był klarowny i przejrzysty warto w nim poruszyć jeden, maksymalnie dwa wątki aby czytelnik się nie zagubił. Pojedynczy artykuł nie stanowi aż tak mocnego wsparcia w budowaniu marki firmy bądź zwiększeniu sprzedaży dlatego przygotowaliśmy atrakcyjne pakiety cenowe oraz od czasu do czasu organizujemy różnego rodzaju akcje promocyjne dotyczące artykułów sponsorowanych.

Zasadą skuteczności artykułów sponsorowanych jest to, że im bardziej systematycznie i większą ilość opublikujemy materiałów, tym bardziej przyzwyczajamy czytelnika do konkretnej marki bądź konkretnych usług oferowanych przez firmę.

Dodatkowo jeżeli treść nie jest skopiowana ze strony a przygotowana indywidualnie pod kątem naszego portalu to zawartość artykułu sponsorowanego pomaga w pozycjonowaniu w mechanizmach wyszukiwarek internetowych. Sam Kurier Rzeszowski posiada wysoką wiarygodność w sieci ze względu na treści i linki pochodzące z naszego portalu, które dla wyszukiwarek są bardzo wartościowe i stanowią wysoką wartość.

Kolejnym atutem publikacji na naszym portalu jest możliwość pochwalenia kanałach mediów społecznościowych tym, że publikacje o Waszej Firmie znajdują się w mediach. Wygląda to zupełnie inaczej niż samodzielne publikowanie treści u siebie. Jest to też doskonałe uwiarygodnienie zarówno treści jak i Firmy.

Sam artykuł sponsorowany może mieć różną konstrukcję – może to być tak jak wspomniane było wyżej albo poruszenie jakiegoś problemu i pokazanie rozwiązania które dzięki waszej firmie można zastosować może to być omówienie kilku konkurencyjnych produktów oraz pokazanie was pośród konkurencji na zasadzie porównania może to być o pisanie historii związanej z firmą, może to być wywiad.

W każdej chwili kiedy Państwo potrzebują pomocy i podpowiedzi w kontekście doboru rodzaju wpisów, odpowiedniej ilości oraz sposobu przedstawienia w artykule sponsorowanym tematu który Was interesuje, nasz dział Planowania działań i strategii marketingowych jest do Waszej dyspozycji.

Istnieją trzy formy z jakich korzystają nasi Klienci:

  1. publikacja artykułu sponsorowanego – państwo dostarczają cały materiał my ewentualnie wprowadzamy drobne korekty gramatyczne lub stylistyczne,
  2. przygotowanie i publikacja – Państwo dostarczają materiały z których trzeba przygotować artykuł sponsorowany, a my na podstawie materiałów go przygotowujemy,
  3. opracowanie całości artykułu – Państwo zlecają napisanie całego artykułu od podstaw na podstawie przesłanych założeń i ustaleń z Redakcją.

Opłaty: Usługa 1 to opłata wyłącznie za publikację artykułu sponsorowanego, usługa 2 i 3 to – poza opłatą podstawową za publikację wiąże się z dodatkową opłata za copywriting.

Rabaty: stosujemy zasadę, że rabaty przyznawane są na pakiety usług, a im więcej Firma korzysta z naszych usług to jednostkowa cena maleje.

Artykuł sponsorowany jest również doskonałym narzędziem do budowania marki pracodawcy. W naszym dziale praca i kariera takie artykuły budują rozpoznawalność wśród ludzi, którzy szukają pracy, lub skupiają się na budowaniu swojej kariery. 

Artykuł sponsorowany może znajdować się w dowolnej kategorii, tak aby grupa docelowa była najbardziej precyzyjna. Do wyboru są kategorie dzielone ze względu na lokalizację, branżę a dla firm, które świadczą usługi dla biznesu jest dedykowana kategoria „biznes”.

Aby na bieżąco otrzymywać informacje o naszych akcjach promocyjnych oraz o narzędziach jakie przygotowujemy dla biznesu zapisz się na nasz biznesowy newsletter, w którym nie częściej niż za na tydzień otrzymasz najważniejsze informacje