Agencja Pracy Tymczasowej GRH Polska (nr licencji 16998), dla swojego klienta poszukuje kandydata na stanowisko:

Project Manager

Miejsce pracy: Rzeszów

ZATRUDNIENIE BEZPOŚREDNIO PRZEZ KLIENTA AGENCJI

Opis stanowiska:

  • Współpraca z działem konstrukcyjnym podczas tworzenia nowego produktu
  • Tworzenie opisów produktów dla pracowników handlowych oraz broszur informacyjnych
  • Zarządzanie zapasami oraz gospodarką magazynową
  • Analiza ofert dostawców, negocjacje cenowe, ustalanie terminów dostaw
  • Przygotowywanie danych do raportów oraz analiz dla Zarządu, pracowników inżynieryjnych, handlowych i technicznych
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych takich jak Targi

W zamian otrzymasz:

  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie zależnie od doświadczenia; ok 7000 zł brutto + 5% bonus za obecność + 15% za jakość wykonywanej pracy
  • Pracę od poniedziałku do piątku, elastyczne godziny rozpoczęcia (między 7:00 a 8:00)
  • Dofinansowanie do szkoleń branżowych
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej
  • PPK
  • Dodatki świąteczne
  • Wczasy pod gruszą

Niezbędne kwalifikacje i umiejętności:

  • Ok.2 letnie doświadczenie zawodowe; dodatkowym atutem będzie znajomość branży stolarki budowlanej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Wiedza w zakresie gospodarki magazynowej
  • Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne oraz analityczne
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pomocą formularza kontaktowego.