sobota, 20 kwietnia, 2024
spot_img
+

    PGE Dystrybucja ostrzega przed oszustami

    Polecamy

    Wiktoria Sudoł
    Wiktoria Sudoł
    Redaktor / dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    PGE komunikuje, aby podczas wizyt kontrolerów poboru prądu zachować ostrożność i nie podpisywać żadnych dokumentów bez ich wcześniejszej weryfikacji.

    Jeśli przed drzwiami stanie osoba podająca się za przedstawiciela warto poprosić o pokazanie identyfikatora lub legitymacji służbowej.

    „Podają się za pracowników PGE Dystrybucja, wchodzą do mieszkań, podsuwają do podpisania umowy na sprzedaż prądu. Pracownicy PGE Dystrybucja nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej w domach klientów ani nie pobierają żadnych opłat”

    – tłumaczy Łukasz Boczar, przedstawiciel rzeszowskiego oddziału PGE Dystrybucja.

    Pracownika PGE można poznać po tym, że:

    • posiada legitymację służbową ze zdjęciem, logo PGE Dystrybucja i numerem
    • nie pobierają żadnych opłat
    • nie przedstawiają żadnych ofert sprzedaży energii ani umów do podpisania
    • mają przydzielone stałe rejony pracy, dlatego w większości są znani odbiorcom
    • w razie wątpliwości, odbiorca może sprawdzić, czy kontroler jest faktycznie pracownikiem PGE – dzwoniąc na wskazany numer do właściwego Punktu Obsługi Klienta i podając dane osobowe oraz nr legitymacji
    • posiadają urządzenie elektroniczne do wczytywania danych odczytowych z liczników
    • odczyt liczników dokonywany jest cyklicznie, w zależności od zapisów umowy
    • jeżeli pracownicy nie zastaną odbiorcy, pozostawią u niego kartę, na której odbiorca sam dokonuje zapisu stanu licznika i podaje go do właściwego rejonu energetycznego

    Punkt obsługi klienta w Rzeszowie znajduje się na ul. 8-go Marca 4.

    Kontakt: (17) 749 68 04 i (17) 749 68 05

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -
    WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com