Od najbliższej środy – 31 marca 2021 r. ze względu na sytuację epidemiczną wprowadzone zostają ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą mieszkańców w Urzędzie Miasta Rzeszowa.
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną i wprowadzeniem kolejnych obostrzeń, w Urzędzie Miasta Rzeszowa i jednostkach organizacyjnych miasta wprowadzone zostaną ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców.
Od najbliższej środy, czyli 31 marca do 9 kwietnia 2021 r. wizyta w Urzędzie Miasta Rzeszowa będzie możliwa tylko i wyłącznie w przypadku spraw wymagających obecności klienta, po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu.
– mówi Marek Bajdak, pełniący funkcję Prezydenta Rzeszowa.
Punkty Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa, zlokalizowane w galeriach handlowych, będą nieczynne od 31 marca do 10 kwietnia 2021 r.
Szczegółowe informacje wraz z listą kontaktów dostępne są na stronie internetowej: bip.erzeszow.pl/ oraz pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00.