20,1 C
Rzeszów
środa, 23 czerwca, 2021
+

    Zakończono modernizację energetyczną Urzędu Skarbowego w Strzyżowie

    Polecamy

    Martyna Cios
    Redaktor / dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    17 grudnia br. Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie podsumował realizację  prac modernizacyjnych w Urzędzie Skarbowym w Strzyżowie.

    Modernizacja energetyczna US w Strzyżowie to jedno z szeregu zadań inwestycyjnych podkarpackiej KAS szacowanych łącznie na 150 mln złotych. Zadanie zostało zrealizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Dzięki wygranemu konkursowi, Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie przystąpiła do projektu pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Skarbowego w Strzyżowie, ul. Daszyńskiego 6, 38-100 Strzyżów.”

    Prace modernizacyjne trwały od kwietnia do grudnia 2020 r. a ich głównym celem było zwiększenie efektywności energetycznej budynku. Zakres wykonanych robót budowlanych obejmował  docieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian zewnętrznych fundamentowych, docieplenie stropodachu wentylowanego, wymianę drzwi zewnętrznych, montaż centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła, montaż drzwi aluminiowych oszklonych sterowanych automatycznie, wymianę oświetlenia na energooszczędne. Na dachu budynku zamontowano także panele fotowoltaiczne.

    źródło: KAS

    Całkowita wartość projektu wyniosła 1 125 139, 03 zł, z czego 85 % stanowił wkład funduszy europejskich. Wykonane prace pozwolą  zmniejszyć  roczne zapotrzebowanie na energię końcową o 418,8 GJ/rok, nieodnawialną energię pierwotną 581,1 GJ/rok, a także redukcję emisji dwutlenku węgla o 33,12 MgCO2/rok.

    Podczas spotkania w siedzibie urzędu, Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie mł. insp. Grzegorz Skowronek podsumował  realizację działań wykonanych w ramach projektu.

    „Z dumą i radością mogę dziś podsumować działania podjęte przez podkarpacką KAS w zakresie modernizacji siedziby Urzędu Skarbowego w Strzyżowie. Nasza wspólna troska o godne warunki pracy i obsługi podatników zyskała w ten sposób materialny wymiar. Liczę, że jego dopełnieniem pozostanie rzetelna, profesjonalna i życzliwa postawa pracowników zarówno względem klientów zewnętrznych, jak i siebie nawzajem” 

    – powiedział dyrektor.

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    SERWIS POGODOWY 🌤

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -