6,3 C
Rzeszów
czwartek, 21 stycznia, 2021

Rusza Rzeszów Carpathia Festiwal 2021. Jacek Cygan gościem honorowym

Rozpoczyna się XVII edycja Międzynarodowego Festiwalu Piosenki „Rzeszów Carpathia Festival”. Wykonawcy autorskich piosenek z całego świata mają szansę zdobyć zaproszenie na wielki finał 20-22...
+

    ZTM: Możliwość zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy

    Polecamy

    Kinga Skowron
    Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi
    - Reklama -

    Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie poinformował za pośrednictwem swojej strony internetowej o możliwości uzyskania kwoty za niewykorzystany bilet okresowy zakupiony do dnia 17 października br. Co należy zrobić, aby taki zwrot otrzymać?

    Dynamiczna sytuacja epidemiologiczna doprowadziło do systematycznego wprowadzania nowych ograniczeń. Z tego powodu zostało wydane Zarządzenie nr VIII/1040/2020 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 4 listopada 2020 r., według którego podróżny, po złożeniu odpowiedniego wniosku, może otrzymać zwrotu kwoty za niewykorzystany bilet okresowy zakupiony do dnia 17 października 2020 r.

    Z tej możliwości mogą skorzystać wyłącznie posiadacze biletów:

    – 90-dniowego sieciowego imiennego;

    – 180-dniowego sieciowego imiennego;

    – imiennego semestralnego studenckiego;

    – imiennego semestralnego uczniowskiego.

    Wnioski w tej sprawie będą przyjmowane wyłącznie w okresie od dnia 4 listopada 2020 r. do dnia 30 listopada 2020 r. Wypełniony i podpisany wniosek należy wysłać na adres: ZTM Rzeszów ul. Trembeckiego 3; 35-234 Rzeszów bądź wysłać na adres e-mail: ebilet@ztm.erzeszow.pl. Wzór wniosku znajduje się TUTAJ.

    Wnioskując o zwrot środków za niewykorzystany bilet okresowy bilet ten zostaje anulowany następnego dnia roboczego po przesłaniu do nas poprawnie wypełnionego i podpisanego wniosku.

    Częściowy zwrot kwoty za niewykorzystany czas zakupionego biletu okresowego będzie liczony proporcjonalnie do stopnia jego wykorzystania. Zwrot będzie naliczany za okres od następnego dnia roboczego po przesłaniu do nas poprawnie wypełnionego i podpisanego wniosku do końca okresu ważności biletu.

    Wnioski będą systematycznie rozpatrywane. ZTM prosi o cierpliwość i wyrozumiałość ponieważ czas rozpatrzenia reklamacji może być wydłużony.

    - REKLAMA -
    - Reklama -

    Więcej artykułów

    SERWIS POGODOWY 🌤

    - REKLAMA -

    Najnowsze artykuły

    - REKLAMA -