1,8 C
Rzeszów
sobota, 28 listopada, 2020

Podaruj kino Zorza na Mikołaja

Kino Zorza organizuje kolejną akcję voucherową. Organizatorzy wyrażają wdzięczność wobec wszystkich, którzy zaangażowali się w poprzednią zbiórkę. Tym razem zachęcają do...
+

    Cash Lajf Balans na Podkarpaciu- inspiracja biznesowa dla młodzieży

    Polecamy

    W Tyczynie powstanie Dom Dziecka i Młodzieży!

    Powiat Rzeszowski szuka wykonawcy robót budowlanych, polegających na adaptacji istniejącego budynku przy ul. Kościuszki w Tyczynie na potrzeby Domu Dziecka i Młodzieży....

    Mężczyzna, który się obnaża w Rzeszowie

    Od naszej czytelniczki otrzymaliśmy informację, że w Rzeszowie kilkukrotnie widziała mężczyznę, który obnażał się na przystanku na ul. Kotuli. Nasza czytelniczka jest...

    PILNE! Pożar budynku w Głogowie Małopolskim

    Do zdarzenia doszło tuż po godzinie 16:00 na Ul. Bursztynowej, osiedlu Zabajka w Głogowie Małopolskim. Pożar wybuchł na poddaszu domu, doprowadzając do...

    Wypadek na A4 w Łące. Dwie osoby ranne! Objazd!

    Na autostradzie A4 na wysokości miejscowości Łąka w gminie Trzebownisko doszło do zdarzenia dwóch samochodów - informuje nas rzeszowski oddział Generalnej Dyrekcji...
    Kinga Skowron
    Redaktor / Dziennikarz - Kurier Rzeszowski - portal, gazeta, TVi

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zaprasza młodych ludzi do zaangażowania w kampanię edukacyjną Cash Lajf Balans. Ma ona na celu zainspirowanie młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej. Mieszkańcy województwa podkarpackiego będą mieć okazję wysłuchać młodej założycielki rzeszowskiej firmy WordPassion, która wykorzystała niestandardowe umiejętności i niszę rynkową, aby stworzyć własny biznes. 

    Kampania edukacyjna Cash Lajf Balans rozpoczęła się 12 października i potrwa do 6 grudnia 2020 roku. Jej celem jest zachęcenie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych, przede wszystkim w Polsce Wschodniej, do rozwoju własnych pasji i przekształcanie ich we własny biznes. Ważnym elementem kampanii jest cykl specjalnie przygotowanych filmów edukacyjnych, których bohaterami są autentyczni, młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej. Jednym z nich jest Barbara Szacoń-Wójcik z Rzeszowa, założycielka firmy WordPassion.

    Barbara jest właścicielką internetowej szkoły języków obcych. Pomysł na biznes zrodził się z pasji do nauki oraz umiejętnego wykorzystania niszy rynkowej – zapotrzebowania na naukę języków Dalekiego Wschodu. Pracowitość, przedsiębiorczość i umiejętne zarządzanie finansami pozwoliło Barbarze rozwinąć z sukcesem działalność – dzisiaj oprócz szkoły języków obcych, WordPassion to także biuro tłumaczeń i agencja marketingowa.

    Z filmu o Basi, jednej z bohaterek kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, dowiadujemy się jak zarejestrować własną firmę i jak wykorzystać wybrane narzędzia internetowe do promocji jej usług. Na przykładzie firmy WordPassion poznajemy takie pojęcia jak: nisza rynkowa, płynność finansowa oraz różne formy zatrudnienia pracowników.

    Biznesowa droga Basi z WordPassion jako młodego przedsiębiorcy pokazuje, że analiza rynku, przemyślane inwestycje oraz upór w dążeniu do celu tworzą idealną mieszankę do założenia własnej firmy i przekucia marzeń w sukces.

    Film można obejrzeć na kanale YouTube kampanii Cash Lajf Balans:

    źródło: YouTube

    Każdy z ośmiu filmów stworzonych specjalnie na potrzeby kampanii ma charakter edukacyjny. Choć zostały utrzymane w lekkiej konwencji, dostosowanej do młodych odbiorców – poruszają poważne biznesowe zagadnienia. Często na przeszkodzie do własnego biznesu staje bowiem nie brak pomysłu, lecz strach przed nieznanym. Takie uczucia towarzyszyły również bohaterom filmów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, na czym warto skupić się na początku biznesowej drogi.

    Twórcy kampanii przygotowali także grę edukacyjną Cash Lajf Balans, którą można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Gra to symulacja prowadzenia własnego biznesu, która pomaga przećwiczyć w praktyce wyzwania przedstawione w filmach. Pokazuje także, jak ważne jest zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance).

    Na uczniów czekają także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Zadania konkursowe są publikowane co poniedziałek między 12 października a 2 listopada na stronie kampanii www.cashlajfbalans.pl. Uczniowie mogą brać udział w zabawie indywidualne lub zespołowo.

    Na stronie kampanii umieszczono także gotowe scenariusze lekcji, które można pobrać bezpłatnie i wykorzystać na różnych zajęciach – od przedsiębiorczości, przez język polski i angielski, po informatykę. Zarówno podczas lekcji w klasie, jak i online.

    Aby zapewnić szerokie dotarcie do młodzieży, do współpracy zaproszono znanych youtuberów – twórców kanału „Matura to Bzdura” oraz gamera GilathissNew. Ponadto powstały profile kampanii na Facebooku oraz Instagramie.

    Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w kampaniach o charakterze społecznym.

    Patronem medialnym kampanii jest Miesięcznik Cogito.

    Kampania jest współfinansowana z Funduszy Europejskich, z Programu Polska Wschodnia.

    Więcej informacji i materiały do pobrania znajdują się na stronie: www.cashlajfbalans.pl.

    - Reklama -

    Więcej artykułów

    SERWIS POGODOWY 🌤

    - REKLAMA - Display/2/najnowsze_trendy-300-250

    Najnowsze artykuły

    Atak z użyciem noża w Rzeszowie

    Dzisiaj w Rzeszowie miał miejsce atak nożem, w wyniku którego dwaj studenci z Ukrainy zostali ranni. Stan jednego z nich jest poważny.

    Powszechny Spis Rolny na Podkarpaciu – konferencja wojewody

    Powszechny Spis Rolny 2020 dobiega końca. O jego realizacji w naszym województwie mówili dziś (27 listopada) podczas konferencji prasowej wojewoda podkarpacki Ewa...

    Pożar domu w Kąkolówce

    Straż Pożarna w Błażowej poinformowała wczoraj (26 października) na swoim Facebooku o akcji gaszenia pożaru w Kąkolówce.

    HR ARENA – onlineowe spotkanie praktyków HR z całej Polski

    Dwa dni prelekcji, dwie ścieżki tematyczne – miękki i twardy HR, ponad dwadzieścia wystąpień uznanych ekspertów podczas drugiej edycji konferencji dla branży Human Resources - HR ARENA.

    Podaruj kino Zorza na Mikołaja

    Kino Zorza organizuje kolejną akcję voucherową. Organizatorzy wyrażają wdzięczność wobec wszystkich, którzy zaangażowali się w poprzednią zbiórkę. Tym razem zachęcają do...