MPWiK ogranicza bezpośredni kontakt z klientem. Biuro obsługi klienta i kasa nieczynne do odwołania

Fot. FB/mpwikrzeszow
- REKLAMA -
W związku z ogłoszeniem w dniu 13.03.2020 r. przez Premiera Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, informujemy, że od dnia 16.03.2020 r. do odwołania Urząd Miasta Rzeszowa, Jednostki Organizacyjne Miasta Rzeszowa oraz Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rzeszowie nie prowadzą obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.
MPWiK od poniedziałku (16 marca) zmienia zasady funkcjonowania.

MPWiK informuje, że w trosce o zdrowie  klientów oraz pracowników, w związku z sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami służb sanitarnych zamyka do odwołania kasę i biuro obsługi klienta przy ulicy Naruszewicza w Rzeszowie, a wszystkie działy MPWiK nie będą prowadzić obsługi polegającej na bezpośrednim kontakcie z klientem.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznie, listownie lub poprzez pocztę elektroniczną – kliknij tutaj

Jedynie w sytuacjach wyjątkowo ważnych, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, będzie możliwy osobisty kontakt w MPWiK. Prosimy o kontakt bezpośrednio z działem merytorycznym zajmującym się Państwa sprawą.

Jednocześnie informujemy, że okres oczekiwania na warunki techniczne oraz uzgodnienia dokumentacji technicznej ulega wydłużeniu.

MPWiK Sp. z o.o. w Rzeszowie informuje, że od dnia 12 marca 2020 do odwołania wstrzymuje  przyjmowanie i realizacja zleceń przez Laboratorium Centralne odbywa się tylko w awaryjnych sytuacjach po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
Telefony kontaktowe:
– Pracownia Wody: 17 8509866
– Pracownia Ścieków: 17 8509804

Miejskie przedsiębiorstwo za niedogodności przeprasza klientów.

Spółka poinformowała, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

- REKLAMA -