Kongres HR Arena – największe spotkanie praktyków HR w południowej Polsce!

- REKLAMA -
Kongres HR Arena to niepowtarzalna okazja do zaczerpnięcia inspiracji dla swoich działań i podzielenia się doświadczeniem z profesjonalistami z branży. Na scenie wystąpią goście specjalni – Eksperci, którzy podzielą się swoją wiedzą i ogromnym doświadczeniem.

Kongres HR Arena to połączenie inspiracji, doświadczenia, wiedzy i networkingu.

Jakie wyzwania będą czekały na zespoły HR w 2020 r? O tym będzie można posłuchać i porozmawiać podczas wydarzenia zarówno z prelegentami jak i uczestnikami.

W trakcie pierwszej edycji Kongresu HR Arena:
– Wymienisz doświadczenia z profesjonalistami branży HR: menedżerami praktykami, konsultantami biznesowymi, specjalistami ds. rekrutacji, dostawcami produktów i usług dla HR
– Odkryjesz najnowsze trendy, techniki i narzędzia w komunikacji, które pomogą Twojej firmie budować efektywne zespoły pracowników i sprawnie nimi zarządzać
– Dowiesz się w jaki sposób zwiększyć zaangażowanie pracowników
– Przekonasz się w jaki sposób projektowanie doświadczeń kandydatów tzw. Candidate Experience wpływa na biznes
– Dowiesz się jak skutecznie opracować a następnie zrealizować proces rekrutacji w branży IT
– Poznasz najnowsze praktyki a także inspirujące wdrożenia pracy zdalnej i dowiesz się czy ten rodzaj pracy niesie z sobą korzystne rozwiązanie dla biznesu czy ryzyko?
– Poznasz wartość oraz sposoby na budowanie marki pracodawcy, czyli tzw. Employer branding, dowiesz się o co w tym wszystkim chodzi
– Odkryjesz potencjał Agile w HR, czyli dowiesz się jak możesz zwinnie zarządzać projektem (i nie tylko)
– Wrócisz do firmy z pomysłami, ideami, projektami, a także z wartościowymi kontaktami

Zakres tematyczny Kongresu:
– Employer Branding – o co w tym właściwie chodzi,
– Agile w HR, czyli zwinne zarządzanie nie tylko projektem,
– Candidate Experience, czyli w jaki sposób projektowanie doświadczeń kandydatów wpływa na biznes,
– jak skutecznie wykorzystać Social Media w rekrutacji,
– praca zdalna  – korzystne rozwiązanie, czy ryzyko? Komunikacja w firmie i sprawne zarządzanie zespołem
– Jak zatrudniać osoby niepełnosprawne.

Prelegenci:
 Ewelina Grajnert – CEO & Founder Career Coach w TalentSfera
 Iwo Szapar – CEO Remote-how
 Paulina Mazur – Strateg Employer Brandingu
 Mateusz Macha – CEO & Founder HumeoRecruitment Geeks
 Justyna Liber – Szef Laboratorium biznesowe Justyny Liber
 Justyna Pytko – Talent acquisition partner, employer branding specialist
 Łukasz Delikat – Manager HR, Konsultant Biznesowy
 Agnieszka Bełz – Lider rekrutacji
 Sabina Kamińska – Właściciel Przestrzeni Rozwoju
 Paula Głowala – Key Account Manager OLX Praca
 Dariusz Klupi – współzałożyciel adaptacja.works, Agile coach
 Maria Bukowińska – Sales Director, Skillveo
 Aleksandra Kubik – HR & Community
 Rafał Kowalczyk – Dyrektor Zarządzający Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych – OBPON
 Karolina Fal – Sherlock talentów, coach, trener

Kurier Rzeszowski objął to wydarzenie Patronatem Medialnym.

 

- REKLAMA -